Asiakkaiksi hyvinvointiteknologian kurssille

20.11.2020
Kategoriat: Yleinen

Hei!

Olen Pilvi Koskela ja opetan WinNovassa toisen vuoden lähihoitaja-opiskelijoita. Opiskelijat suorittavat tällä hetkellä Hyvinvointiteknologian opintoja ja etsimme heille asiakkaita. Asiakkaalta edellytämme taitoa videopuheluihin ja sähköpostitse lähetetyn PowerPointin avaamiseen. Asiakasta haastatellaan videopuhelussa maanantaina 30.11. Klo 11.45-15.00 välisenä aikana sovittuun aikaan. Haastattelujen perusteella opiskelijat laativat asiakkaalle suunnitelman hyvinvointiteknologian käytöstä eli etsivät juuri asiakkaalle sopivia ratkaisuja. Torstaina 10.12. Klo 11.45-15.00 opiskelijat esittelevät videopuhelussa asiakkaalle valitsemiaan hyvinvointiteknologisia ratkaisuja. Näin asiakas saa arkeensa uusia ideoita, joita voi halutessaan hyödyntää. Asiakkaat voivat antaa opiskelijoiden suorituksista palautetta, jota hyödynnetään heidän arvioinnissaan. Pieniä aikataulumuutoksia on mahdollista tehdä! Ilmoittautumiset keskiviikkoon 25.11. Mennessä sähköpostiin pilvi.koskela@winnova.fiTerveisiä ST2B19-opiskelijoilta!