VUOSIJUHLA 2021!

23.11.2021
Kategoriat: Tapahtuma,Uutinen

Kokoonnumme viettämään vuosijulaa 11.12.2021!

Tervetuloa Satakunnan neuroyhdistyksen 40-vuotisjuhlaan Nasevaan (Yrjönkatu 7, Pori) lauantaina 11.12. klo 16:00-17:30! Ilmoittauduthan juhlaan 28.11. mennessä sähköpostitse tai puhelimitse.

Koronatilanteen vuoksi vuosijuhla on jaettu kahteen tilaisuuteen. Ensimmäinen tilaisuus pidetään klo 14 alkaen kutsuvieraille ja siellä jaetaan ansiomerkit. Tämä tapahtuma on nähtävissä suorana Facebookissa yhdistyksen sivuilla.

Klo 16:00 alkava tilaisuus on avoin kaikille jäsenille. Tilaisuuteen otetaan mukaan 20 henkeä ilmoittautumisjärjestyksessä, tai niin paljon, kuin senhetkiset rajoitukset sallivat. Molemmissa tilaisuuksissa on vahva maskisuositus, lisäksi huolehdithan tilaisuudessa myös turvaväleistä mahdollisuuksien mukaan. Jääthän kotiin, jos sinulla on pieniäkin koronaan mahdollisesti viittaavia oireita!

Mustalla pohjalla kultainen teksti, jossa vuosijuhlan aika ja paikka sekä ilmoittautumisohjeet. Ilmoittatumiset sähköpostilla neurosatakunta@gmail.com puhelimitse tai tekstiviestillä Erja Simonen 045 -180 66 88