» Ajankohtaista

Yhdistys hakee lipasvahteja Pieni ele -keräykseen Poriin!

22.3.2021
Pieni ele -keräys 2021

Satakunnan neuroyhdistys hakee kuntavaalien yhteydessä järjestettävään Pieni ele -keräykseen lipasvahteja Porin vaalipisteisiin. Ennakkoäänestys on 26.5.-8.6. ja vaalipäivä 13.6. Lipasvahdin tehtävänä on istua lippaan vierellä sovitun ajan, joka voi olla yhdestä tunnista useaan tuntiin. Ilmoittautuminen ja lisätiedot Ilmoita halukkuudestasi osoitteeseen neurosatakunta@gmail.com.   Kerääjille lisätietoja seuraavasta linkistä Anna hetki onnea – tule lipasvahtikeräykseen

Vuosikokous 11.3. etänä Teamsin välityksellä

24.2.2021
Kategoriat: Yleinen

Muutos vuosikokouksen pitämiseen! Satakunnan neuroyhdistys ry:n vuosikokous pidetään Nasevassa torstaina 11.3. klo 18, kuten olemme jo aiemmin ilmoittaneet. Tämänhetkisten Covid-19-rajoitusten vuoksi Nasevassa saa kuitenkin kokoontua vain 6 henkeä (julkaisua päivitetty 26.2.). Järjestämme mahdollisuuden liittyä kokoukseen etäyhteydellä Teamsin välityksellä, ja tätä varten tarvitsemme tiedon osallistujista. Lähetä viesti osallistumisestasi osoitteeseen neurosatakunta@gmail.com 4.3. mennessä. Saat sähköpostiisi osallistumislinkin ja vuosikokouksen materiaalit.

Linkki etäkahveille 10.2. klo 11-13

6.2.2021
Kategoriat: Yleinen

Satakunnan neuroyhdistyksen ensimmäinen etäkahvitilaisuus Teams-ympäristössä ke 10.2. klo 11-13. Mukaan voi liittyä klo 10.45 alkaen. Teams-sovelluksen voi ladata tietokoneelle, tablettiin tai puhelimeen tai voit liittyä mukaan selaimen kautta (esim. Chrome tai Firefox), jolloin ei tarvitse ladata omalle koneelle mitään. Tervetuloa! Liity etäkahvitilaisuuteen tästä

Yhdistys hakee lipasvahteja Pieni ele -keräykseen Poriin!

6.1.2021
Pieni ele -keräys 2021

Satakunnan neuroyhdistys hakee kuntavaalien yhteydessä järjestettävään Pieni ele -keräykseen lipasvahteja Porin vaalipisteisiin. Ennakkoäänestys on 26.5.-8.6. ja vaalipäivä 13.6. Lipasvahdin tehtävänä on istua lippaan vierellä sovitun ajan, joka voi olla yhdestä tunnista useaan tuntiin. Ilmoittautuminen ja lisätiedot Ilmoita halukkuudestasi osoitteeseen neurosatakunta@gmail.com. Voit kysyä myös lisätietoja!